.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصيه معاون سیاسی استاندار مازندران به فرمانداران:
فقط كار كار كار .......
فرمانداران بعنوان محوری ترین عنصر اجرایی در این ماموریت، باید به دور از هرگونه حاشیه سازی و جریان سازی ها که خواست مخالفان و معاندان دولت و نظام است، پی گیر سیاست های دولت در این حوزه باشند.
 فقط كار  كار كار .......

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، اشتغالزایی و رفع تنگناهای توسعه عمرانی و آبادانی را ماموریت فرمانداران این استان دانست.

به گزارش شمال نیوز ، هادی ابراهیمی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در همایش فرمانداران که در آستانه سال جدید برگزار شد با اشاره به حساسیت کار نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها، گفت: فرمانداران باید در راستای هم افزایی توان خویش برای توسعه هرچه بیشتر ایران اسلامی نقش خود را در راهبری دستگاه های اجرایی به خوبی ایفا کنند.

وی ضرورت توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگی و عمرانی را در کنار رویدادهای سیاسی یادآور شد و افزود: فرمانداران باید با تعامل سازنده با اهل فکر و اندیشه و نخبگان فرهنگی در سطح شهرستان ها برای کارآمدی هر چه بیشتر شورای فرهنگی اجتماعی بکوشند.

وی در این ارتباط به برخی مشکلات نظیر وجود مراکز آلوده و کمتر توسعه یافته در شهرستان ها اشاره و تصریح کرد: فرمانداران باید در کنار توجه به مسوولیت های عمومی ،جهت کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی مراکز آلوده در سطح شهرستان ها برنامه ریزی کنند.

ابراهیمی با اشاره به عزم قاطع دولت در عرصه اشتغالزایی، از آماده سازی بسترهای مورد نیاز برای تحقق این مهم در مازندران خبر داد و یادآور شد: فرمانداران بعنوان محوری ترین عنصر اجرایی در این ماموریت، باید به دور از هرگونه حاشیه سازی و جریان سازی ها که خواست مخالفان و معاندان دولت و نظام است، پی گیر سیاست های دولت در این حوزه باشند.

وی گفت: مازندران در سال آینده، برنامه عملیاتی را برای نهضت اشتغال اجرایی می کند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر توجه جدی دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد به این استان که در طی سه دوره سفر مصوبات راهبردی زیادی برای توسعه دیار فرزانگان و عالمان روشن ضمیر به ارمغان آورد، افزود: محور عمده ارزیابی فرمانداران، چگونگی پیشرفت مصوبات سفرهای استانی دولت خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به استعداد بالای مازندران در پذیرش مسافر بویژه در ایام نوروز و تابستان، گفت: با توجه به تمرکز استانداری در زمینه اجرای بهینه طرح های سالم سازی دریا که در سال آینده نیز ادامه دارد، فرمانداران باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی گام های اساسی را در زمینه ایجاد رفاه عمومی مسافران در سواحل بردارند.

ابراهیمی با تاکید مجدد بر لزوم آماده باش فرمانداران در طول تعطیلات نوروزی امسال ، خواستار اعمال نظارت دقیق آنان بر نحوه خدمات رسانی مراکز مختلف بهداشتی، درمانی، صنوف، واحدهای امدادی و پذیرایی در این ایام و بازرسی میدانی و شبانه روزی فرمانداران از این مراکز شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر عزم قاطع مدیریت ارشد استان در پیمایش مسیر توسعه متوازن و همه جانبه ، توجه جدی به سند چشم انداز توسعه را رویکرد قطعی و ماموریت محوری مدیران در عرصه توسعه اثربخش این استان بیان کرد.

وی در خاتمه با اشاره به مسوولیت خطیر فرمانداران در شهرستان ها در هماهنگ سازی سیاست های منطقه ای دولت، بر لزوم هماهنگی هر چه بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی با نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها تاکید کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.